Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania, mające ważny wpływ na jakość życia każdego z nas oraz na naszą wspólną przyszłość. Nowa witryna Saint-Gobain to kolejna odsłona, po czerwcowej zmianie logo Grupy i nowej strategii komunikacyjnej. Opiera się ona na zaznaczeniu bliskiej więzi z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain. Podkreśla też jak ważna dla Saint-Gobain jest dbałość o komfort w przestrzeni, w której wszyscy żyjemy – przy jednoczesnym zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Wszystkie te elementy zostały uwzględnione przy projektowaniu nowej strony.

Wyróżnia ją szybka, wygodna i intuicyjna nawigacja. Poszczególne informacje dotyczące Saint-Gobain podzielono w taki sposób, by każdy odwiedzający mógł błyskawicznie odnaleźć interesujące go elementy. Ponadto, internauci w łatwy sposób mogą poznać najważniejsze dane na temat poszczególnych gałęzi działalności Grupy – rozwiązań dla budownictwa, transportu i licznych zastosowań produktów Saint-Gobain w przemyśle.

Od momentu swojego powstania Grupa Saint-Gobain nieustannie ewoluuje. Zmiana strony internetowej jest kolejnym ogniwem tego procesu. Dzięki niej możemy pokazać naszą wszechstronność i różnorodność oferowanych przez nas rozwiązań. Położyliśmy też duży nacisk na to, by witryna w pełni odzwierciedlała pozycjonowanie i wizerunek Grupy, a także by była spójna
z globalną stroną internetową Saint-Gobain
– mówi François-Xavier Moser, Prezes Saint-Gobain w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Turcji.

Za wdrożenie strony internetowej odpowiada agencja NoMonday. Nowa witryna jest dostępna pod adresem www.saint-gobain.pl