Immergas oferuje użytkownikom swoich produktów możliwość wydłużenia gwarancji z 2 do 5 lat. Programem wydłużonej gwarancji objęte są wyłącznie produkty zakupione w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas. Zaopatrując się w akredytowanej sieci sprzedaży, zyskujesz gwarancję profesjonalnej obsługi i pakiet dodatkowych korzyści. Dlatego przed dokonaniem zakupu rekomendujemy sprawdzenie sprzedawcy na naszej stronie internetowej.


Listę akredytowanych punktów znajdziesz na www.immergas.pl.


Rozszerzona gwarancja Immergas 2+3 obowiązuje dla wszystkich kotłów z oferty domowej oraz kotłów z serii Victrix Pro z ofert obiektowej marki Immergas. Urządzenia muszą być zakupione w punkcie sprzedaży z ważną akredytacją, zostać poprawnie zainstalowane, sprawdzone i uruchomione przez serwis z ważnymi uprawnieniami, zarejestrowane na stronie w określonym w warunkach gwarancji terminie. Ponadto musza być użytkowane i konserwowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozszerzenie gwarancji nie wymaga wykupienia dodatkowego pakietu gwarancyjnego w związku z czym nie wiąże się z dodatkowymi kosztami po stornie nabywcy.

Aby w pełni cieszyć się funkcjonowaniem produktów Immergas przez długie lata, przed dokonaniem zakupu rekomendujemy zapoznanie się z poniższym poradnikiem.

Zasady kupującego produkty Immergas

1. Kup produkt w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas.

Programem wydłużonej gwarancji Immergas objęte są wyłącznie wszystkie kotły z oferty domowej oraz kotły z serii Victrix PRO z oferty obiektowej, zakupione w punkcie sprzedaży z ważną Akredytacją Immergas. Zaopatrując się w akredytowanej sieci sprzedaży Immergas, zyskujesz gwarancję profesjonalnej obsługi i pakiet dodatkowych korzyści. Listę akredytowanych punktów znajdziesz na www.immergas.pl.

2. Po przeprowadzeniu prac instalacyjnych przez wykwalifikowanego Instalatora, wykonaj pierwsze uruchomienie, korzystając z usług serwisu z ważnymi uprawnieniami Immergas.

To pierwsza i podstawowa czynność, którą należy wykonać, aby zapewnić sobie nie tylko ciągłość gwarancji, ale również prawidłowe i efektywne działanie instalacji grzewczej oraz bezpieczną eksploatację urządzeń. Wezwij Serwis z ważnymi uprawnieniami Immergas w celu uruchomienia i wyregulowania urządzenia. Koszt pierwszego uruchomienia kotła kondensacyjnego pokrywa Immergas, nie wliczając kosztów dojazdu. Aktualna lista serwisów jest zawsze dostępna na stronie www.znajdzserwis.immergas.pl.

3. Zarejestruj kocioł w Strefie Klienta na www.klient.immergas.pl

Podstawowy czas trwania gwarancji to 2 lata. Rejestrując urządzenie możesz przedłużyć gwarancję do 5 lat! Rejestracja kotła to także szereg dodatkowych korzyści – zebrana w jednym miejscu dokumentacja, historia usług serwisowych, szybki kontakt z Serwisem i Działem Technicznym oraz przypomnienia o zbliżającym się terminie przeglądów. To także możliwość odzyskania karty gwarancyjnej w przypadku jej zniszczenia lub zgubienia. Rejestracji można dokonać w ciągu 24 miesięcy od daty uruchomienia, na portalu, za pośrednictwem infolinii lub za pomocą formularza dostępnego na www.immergas.pl

4. Pamiętaj o corocznych przeglądach gwarancyjnych

Aby utrzymać gwarancję, należy co roku wykonywać przegląd urządzenia. Stała opieka fachowców oraz regularna konserwacja kotła wpływają na bezpieczeństwo, większą sprawność i żywotność urządzenia oraz mniejsze zużycie paliwa. Coroczne przeglądy to także zapewnienie dla ubezpieczyciela o należycie zabezpieczonej instalacji grzewczej.

Immergas

Nowoczesne technologie grzewcze
Kotły grzewcze |Pompy ciepła | Grzejniki | Panele solarne | Systemy fotowoltaiczne