Od 23 marca 2015 roku startuje kolejny Mobilny Punkt Obsługi Klienta MPEC. Tym razem znany już krakowianom namiot stanie na Rynku Podgórskim. Jest to VIII tego typu punkt w Krakowie. Wszyscy zainteresowani tematem likwidacji palenisk węglowych będą mogli dowiedzieć się w nim jak uzyskać środki na ten cel oraz jak podłączyć budynek do miejskiej sieci cieplnej.

 

 
 
Mobilny Punkt Obsługi Klienta (MPOK) na Podgórzu jest kontynuacją działań zapoczątkowanych przez przedsiębiorstwo w roku 2014. MPOK stanie właśnie tam, gdzie wciąż czynne są piece węglowe oraz w pobliżu przebiegającej sieci ciepłowniczej. Zgodnie z tymi zasadami usytuowane zostały wszystkie wcześniejsze punkty. Istniejące MPOKi są zlokalizowane:
 
• pod Pocztą Główną,
• na rogu ulic Bosackiej i Topolowej,
• przy Nowym Kleparzu,
• przy ulicy Retoryka, 
• u zbiegu ulic Tarłowskiej i Zwierzynieckiej,
• w okolicy skrzyżowania ulic: Łobzowskiej i Siemiradzkiego,
• na Grzegórzkach.
 
Mobilne Punkty Obsługi Klienta to jeszcze bardziej dostępna, dla mieszkańców Krakowa, forma działającego na co dzień w siedzibie MPEC Biura Obsługi Klienta. MPOK to rodzaj aktywnego Biura, które wychodząc poza mury swojej siedziby jest miejscem spotkań z krakowianami w pobliżu ich mieszkań i w dogodnych dla nich popołudniowych porach.
MPEC zaprasza na Rynek Podgórski wszystkich mieszkańców zainteresowanych podłączeniem swoich budynków do miejskiej sieci cieplnej. Od poniedziałku do piątku (23 – 27 marca) w godzinach od 15.00 – 18.00.
 
Źródło: MPEC Kraków