Laur Klienta – Grand Prix 2017 dla Immergas

Obecny rok okazał się świetnym okresem dla Immergas, któremu udało się zdobyć po raz kolejny Laur Klienta – Grand Prix 2017. Marka ta została uznana za najbardziej rozpoznawalną w kategorii „Polska jakość branży budowlanej – systemy grzewcze”, w niezależnym plebiscycie „Laur Klienta”. Ponadto zostali oni wyróżnieni nagrodą specjalną – godłem GRAND PRIX. Mogą się nią poszczycić jedynie nieliczne firmy w Polsce.

To wyjątkowe odznaczenie jest świetną rekomendacją dla klientów. Jednocześnie stanowi dowód na to, że mają oni do czynienia z marką popularną, poważaną od lat i godną zaufania. Laur Klienta to organizowany od ponad 10 lat ogólnopolski projekt konsumencki. Jego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Realizowane jest to podstawie plebiscytu, podczas którego polscy konsumenci są pytani o to, jakie produkty, marki i usługi uważają za najlepsze i chętnie polecają innym.

Na przyznanie tytułu „Laur Klienta” – oprócz oceny samych konsumentów, wpływ mają takie czynniki, jak: innowacyjny charakter produktów, elementy przewagi konkurencyjnej oraz dynamika wzrostu popularności. Oznacza to, że Immergas dostarcza rozwiązań wysokiej jakości, które z sukcesem konkurują na rynku. Jednocześnie jest świetnie postrzegany przez konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty tej marki.

„Nagroda jest dla nas oznaką rozpoznawalności marki Immergas wśród klientów – ponieważ to przede wszystkim ich głos jest decydujący przy wyłanianiu laureata. Wygląda na to, że jakość naszych produktów oraz świadczonych przez nas usług, nasza dostępność dla klientów i proponowane rozwiązania zdobyły zaufanie wśród Polaków. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy nie spocząć „na laurach”, ale nadal doskonalić naszą ofertę produktów i usług, by w kolejnych latach zasłużyć sobie na jeszcze większe uznanie naszych klientów”-podsumowuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.

Laur pełni rolę podwójną: jest wyrazem uznania kupujących, ale też informacją dla producentów idystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Jest jednocześnie sygnałem mocnej pozycji rynkowej firmy i gwarancją wysokiej jakości oferowanych produktów i usług.

Artykuł promocyjny

Redakcja Termomodernizacja