Tragiczne zniszczenia wywołane ostatnią powodzią to osobista tragedia wielu ludzi, którzy stracili dobytek swojego życia. Osuszanie zalanych mieszkań, domów i budynków gospodarczych jest teraz priorytetem.

Często w powodzi zostały zniszczone systemy grzewcze, które właśnie teraz są niezbędne.

Aby pomóc wszystkim powodzianom, Fundacja Viessmann „Ze wszystkich sił” zorganizowała akcję wsparcia. Każdy, którego system grzewczy został uszkodzony w skutek powodzi, otrzyma dotację w wysokości 1000 złotych na zakup nowego urządzenia marki Viessmann.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na czym polega wsparcie?

Klient, który zdecyduje się na taką modernizację, wymieniając zalany kocioł na nowe urządzenie, zgodnie z regulaminem akcji „Viessmann dla Powodzian”, otrzyma zwrot kwoty 1000 złotych. Regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej firmy Viessmann oraz w Firmach Partnerskich i Salonach Firmowych. Akcja trwa od 1 lipca do 31 grudnia 2010 roku.

Jakie urządzenia objęte są programem wsparcia?

„Fundacja Viessmann – Ze wszystkich sił” we współpracy z firmą Viessmann oferuje możliwość uczestnictwa w akcji dla poszkodowanych powodzią polegającej na wymianie zalanych i uszkodzonych kotłów grzewczych na nowy, energoszczędny, kompletny system grzewczy. Urządzeniami objętymi akcją są kompletne systemy grzewcze firmy Viessmann w oparciu o kotły olejowe, gazowe kondensacyjne, na drewno oraz pompy ciepła z oferty Cennika Viessmann 2010 r. Akcja skierowana jest do klientów firmy Viessmann, jak również do posiadaczy systemów grzewczych innych firm.

Procedura przekazania dokumentów:

– Poszkodowany dzwoni na Infolinię TD24  (0801 0801 24), gdzie konsultant firmy Viessmann informuje o warunkach wsparcia i zaprasza do odwiedzenia Salonu Firmowego lub Firmy Partnerskiej w rejonie dotkniętym powodzią.

– Salon Firmowy lub Firma Partnerska realizuje wizję lokalną u poszkodowanego i przekazuje klientowi wniosek na przyznanie darowizny.

– Klient wypełnia oświadczenie i wskazuje sposób przekazania środków (tj. nr konta lub adres do przekazu pocztowego)

– Salon Firmowy lub Firma Partnerska po uruchomieniu urządzenia grzewczego w oświadczeniu wypisuje nr seryjny urządzenia i przekazuje kopię protokołu uruchomienia urządzenia.

– W celu otrzymania 1000 zł pomocy dla powodzian klient lub Firma Partnerska / Salon Firmowy wysyła: oryginał oświadczenia / wniosku, kopię faktury VAT, kopię protokołu uruchomienia, kopię dowodu osobistego, na adres:

 

     Fundacja Viessmann
      „Ze wszystkich sił”
      ul. Karkonoska 65
      53-015 Wrocław
      z dopiskiem „Akcja Powódź”