Synthos partnerem kampanii edukacyjnej #poznajstyropian

synthos

Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna #poznajstyropian organizowana pod patronatem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu EUMEPS.  Jej celem jest przedstawienie właściwości płyt styropianowych oraz korzyści płynących z izolacji domu za ich pomocą. Partnerem akcji jest Synthos, największy producent polistyrenu do spieniania (EPS) w Europie i jeden z najważniejszych producentów tego surowca na świecie. Kampania rozpoczęła się w 2023 r. i potrwa przez następne trzy lata.

Zdjęcie autora: Redakcja Termomodernizacja

Redakcja Termomodernizacja

Wydawcą portalu jest GLOBEnergia Sp. z o.o.
synthos

Podziel się

Kampania #poznajstyropian odpowiada na najczęściej pojawiające się pytania inwestorów - z uwzględnieniem różnych potrzeb i tematów, zarówno tych dotyczących kwestii ekonomicznych, jak i środowiskowych. 

- Na przykładzie rodziny „Mądrych Inwestorów” odpowiadamy za pomocą animacji na pytania i problemy, z którymi mierzą się polskie rodziny w zakresie termoizolacji. Naszym celem jest edukowanie i uświadamianie społeczeństwa na temat styropianu, jego wysokiej efektywności, co najmniej 50-letniej trwałości, 100% recyklowalności oraz realnych oszczędności wynikających z właściwej termomodernizacji budynków z wykorzystaniem tego materiału - wyjaśnia Jakub Stafaniak, Doradca Techniczny w EUMEPS.

Kampania została przygotowana z wykorzystaniem wyników raportów i analiz przeprowadzonych przez niezależne instytucje badawcze. Organizatorzy dążą do przedstawienia jak najszerszej perspektywy, mającej pomóc inwestorom w dokonywaniu świadomych wyborów związanych z termoizolacją. 

- Chcemy udostępnić inwestorom poparte badaniami dane i informacje, które pozwolą im podejmować decyzje oparte na rzetelnych analizach – mówi Agata Gładysz-Stańczyk, Dyrektor Jednostki Biznesowej Izolacje w Synthos S.A. - Stosowanie płyt styropianowych do izolacji budynku nie ogranicza się jedynie do poprawy warunków termicznych w okresie zimowym. Prawidłowa izolacja może również przynieść korzyści w sezonie letnim poprzez obniżenie temperatury wnętrza o kilka stopni. To z kolei przekłada się na znaczną redukcję zużycia energii związanego z klimatyzacją. Dlatego inwestycja we właściwą izolację domu przynosi długofalowe korzyści: oszczędności energetyczne i poprawę komfortu życia, a także wpływa na ochronę klimatu – dodaje.

Synthos jako producent surowca, z którego powstaje styropian, chce aktywnie wraz z pozostałymi partnerami kampanii uczestniczyć w budowaniu świadomości o tym produkcie. 

- Jesteśmy przekonani o potrzebie wspólnego zaangażowania w akcje edukacyjne na wszystkich etapach łańcucha wartości. Jako odpowiedzialny producent dążymy do wsparcia naszych partnerów biznesowych poprzez zwiększanie wiedzy inwestorów końcowych oraz udostępnianie im danych i narzędzi do bardziej świadomego podejmowania decyzji wspierających nasze portfele i środowisko   – podsumowuje Agata Gładysz-Stańczyk.

Więcej informacji na temat kampanii edukacyjnej #poznajstyropian znajduje się na: www.poznajstyropian.pl

www.poznajstyropian.pl

Zdjęcie autora: Redakcja Termomodernizacja

Redakcja Termomodernizacja

Wydawcą portalu jest GLOBEnergia Sp. z o.o.